Alla inlägg den 29 november 2010

Av julia♥ - 29 november 2010 17:36

ÄNTLIGEN ÄR DEN KLAR!!! OCH SOM VI HAR KÄMPAT!!!!


det är självklart SKRÄCKFILMEN jag pratar om!!!

idag blev den klar och den är till och med upp laddad på youtube!!


men ni kära läsare kommer inte att få se den förens på onsdag eftermiddag, vi har nämligen bestämt oss för att visa den på skolan först.



SÅ KOM IHÅG, PREMIÄR PÅ VÅRAN SKRÄCKFILM PÅ ONSDAG!!!!!!!!!!!


        

Av julia♥ - 29 november 2010 14:34

vi håller på att skriva CV:n just nu på datakunskapen.


jag klistrar in en bild på mej i mitt dokument.


Anges: men julia ska du ha den där bilden?

Jag: ja eller vadå?

Agnes: men man måste ju ge ett seriöst intryck


det blir tyst ett tag.


Agnes: fast det finns inga seriösa bilder på mej på internet.

Jag: inte på mej heller.


tyst igen.



GER INTE DENNA BILD ETT SERIÖST INTRYCK? JAG ÄR SÄKER PÅ ATT JAG SKULLE FÅ VILKET JOBB SOM HELST!!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards