Alla inlägg den 1 december 2010

Av julia♥ - 1 december 2010 19:09


om mig? vad finns att berätta om mej och mitt extremt händelserika och intressanta liv?


kan ju börja att berätta om att jag har ett privatjet, egen lysvilla i miami och att jag fördriver tiden jag har över på helgerna med mina homies leonardo dicaprio och johnny depp.

nej, nu ljuger jag igen, skäms människa!


är en ganska flummig men endå seriös flicka, 16 somrar ung och 165.5 svenska centimeter lång.

har en mor, en far och fick en lillebror som sällskap. 

bor i ett stort rött hus mitt ute i skogen, brukar ha rådjur på gräsmattan.

har en hund och en katt och en pojkvän som heter mattias, jag tycker mycket om honom.


insåg just att vi måste vara dom enda som inte har någon pussbild. illa detta.


mina ögon är gröna och mitt hår är varken svart, brunt, rött eller blont. det är fult.

    

just nu..                                            MÅLET!!!



är tydligen ingen fena på att skriva inlägg om mig själv heller, ungefär lika intressant som en fis i rymden eller som en finne i en gammal hårig näsa.



snyggaste kroppsdelen på någon av det motsatta könet är axlar och inte mage som alla andra brudar tycker.

axlar ska det vara.

 

  


vad finns mer att säga?

jag går första året på Anderstorpskolan med inriktningen Spectrum- Media, Journalistik. och har världens grymmaste klass.

  


älskar allt ätbart och har sämst ekonomi.

har engelska läxförhör i morgon så borde vara duktig och plugga.


puss

Av julia♥ - 1 december 2010 13:58

dagens citat ser ni i rubriken, av våran egen hanna nygren.


har håltimme, sitter i biblioteket med mina flickor, ska lägga min själ i min novell alldeles strax.

måste en en gång berätta hur mycket jag hatar detta, min novell är bra, bara det att den är mer som än historia än en novell. fuck


eftersom att jag kommer att ha fullt upp med "listan" när jag kommer hem så är jag generös och ger er våran skräckfilm redan nu!!!


 

HÄR HAR NI DEN!!!!!



nästa vecka får ni även bloopers-filmen!! den tycker jag personligen är mycket bättre än själva filmen!!


nu ska jag återgå till the serious work.

Av julia♥ - 1 december 2010 07:00

eftersom att min blogg suger och jag skriver inlägg lika intressanta som en snorkråka i en gammal mans näsa så har jag tänkt vara en wannabe cool kid och göra det resten av sveriges bloggare just nu håller på med.  


jag pratar självklart om listan, THE LIST.


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – En sak ni inte vet om mig
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Mina syskon
Dag 07 – I min handväska
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Platser jag besökt
Dag 10 – Min första kärlek
Dag 11 – Min dag
Dag 12 – Min bästa vän
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Min barndom
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


första inlägget kommer ikväll när jag kämpat mej hem från skolan.


     

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards