Alla inlägg den 3 december 2010

Av julia♥ - 3 december 2010 16:00

har duschat i typ en timme, tvättat bort allt smör ur håret och skämt bort det med den hårinpackning. 

rakat benen, målat tånaglarna, gjort en ansiktspeeling och lagt en ansiktsmask.

nu är min hygien på topp igen!!! 


nu kommer jag att parkera min vackra rumpa i soffan framför en film tills mamma eller pappa ropar på mej och säger att det är mat.


sen ikväll har jag tänkt ta mitt pick och pack och bege mej till stor åbyn och mattias för lite fredagsmys! inte helt fel kände jag!


 

Av julia♥ - 3 december 2010 13:41

nu är det alltså tänkt att jag ska skriva ett fint litet inlägg om de två som gjorde att jag blev till och kom ut i världen!


min mamma heter Ulrika och är en fin dam i sina bästa år (antar att det är ofint att nämna en kvinnas ålder även i en blogg?).

hon inte tycker om att vara med på bild .. typ enda bilden jag kunde hitta där hon tittar med båda ögonen.


hon hatar att baka, hatar sport över huvud taget och är inte världens mest tekniska.


hon älskar att skriva böcker om mord och blod (det är hon riktigt bra på också), att umgås med sin fina familj och att RESA, hon kan sitta och dreggla i resetidningar flera timmar varje dag.

hon är en människa med speciell humor får man lov att säga, och när vi båda två har våra stunder så kan det spåra rejält.


hon har även en egen blogg som ni kan läsa här!


Min pappa är 43 år gammal och fyller år dagen efter julafton, han vänder ost på mejeriet och annars räknar han träd i skogen.

jag älskar min pappa, han är aldrig tråkig, det är som att umgås med någon i sin egen ålder! 

  

när 40 års krisen kom så köpte han sig en motorcykel och till den odlade han en matchande skäggrand på hakan, tack och lov för att den är borta nu!

när jag ringer honom så svarar han alltid: hello biatch.

om man berättar något klantigt man gjort så säger han: men du är ju totally fucked up.

när han ropar julia till en med bråkig röst så vill han att man ska svara ja så att kan säga bajs. jag brukar säga ja bara för att vara snäll.


mina föräldrar har varit gifta i jag vet inte hur många år, det är jag glad för!


det var väl i stort sätt allt intressant jag hade att berätta.

Av julia♥ - 3 december 2010 12:46

just nu när det är ljust ute och det ligger snö precis överallt känns det riktigt surt att inte ha en fungerande kamera.

    

Ovido - Quiz & Flashcards