Alla inlägg den 11 december 2010

Av julia♥ - 11 december 2010 12:28

drog med mej josse, hanna och agnes hem från skolan igår.


började med att visa dom runt i vårat vackra lilla samhälla, handla en MASSA godis/chips/dricka/ONYTTIGHETER sen så begav vi oss hem för att laga tacos.


käkade och landade sedan i soffan framför en film, en massa skratt och prat blev det som vanligt så första filmen har jag i stort sätt inget minne av.


jag tvingade dom att se dear john eftersom att jag var den enda som inte hade sett den och kände mej lite utanför.. ångrade mej efter typ 15 minuter... skulle aldrig ha sett den.


ni vet hur det brukar se ut i tecknade filmer när dom gråter, det lixom forsar floder ur ögonen.. så var det för mej.

minns inte sist jag grät så okontrollerat till en film, fick problem att andas och kunde inte sluta gråta.

flickorna bara krattade åt mej och hur ful jag var, kul att man kan glädja någon iaf!


       

CREME FRÄÄÄÄSCHT!!


ikväll drar jag till olle för hon behöver kärlek, tja.

Ovido - Quiz & Flashcards