Alla inlägg den 21 december 2010

Av julia♥ - 21 december 2010 20:31

3 dagar kvar till julafton.

klapparna är både köpta och inslagna.

julbaket är avklarat.

mamma och pappa bar precis in våran helt otroligt vackra julgran, älskar hur den luktar! skulle aldrig kunna leva med plastgran, lukten från granen gör julen.

sitter och lyssnar på julmusik framför tända ljus.

snart ska vi sätta våra rumpor i våran svarta skinnsoffa och mysa framför en film hela familjen.

nu har jag julkänsla i kroppen, för första gången på hela vintern!


503989-8-1292785983862_large


och som om det inte redan är hur bra som helst med mej måste jag bara tillägga att jag och mattias har ett halvår tillsammans idag!

på ett sätt känns det som att vi har varit tillsammans huuuuuuuuuuur länge som helst, bara för att det känns så tryggt och bra.


men samtidigt är jag precis lika nykär som de där första dagarna, får fortfarande fjärilar i magen varje gång jag får ett gulligt sms, eller varje gång han stryker bort luggen från min panna och fjärilarna blir som galnast när jag vet att han ska komma, när jag hör bilen på våran grusiga uppfart, när jag hör hur han går upp för trappen och öppnar våran tunga dörr, efter han har tagit av sej skorna och hängt bort jackan, ser mej i ögonen, ler och säger: -Hej

jag kan helt säkert, utan att tveka, säga att jag är så nöjd som jag någonsin kommer att bli med mitt liv.


446367-9-1292933343650_large

och nu, såhär i slutet av inlägget kan jag inte låta bli att bli lite förbannad på både mej och mattias. hur i hela friden kan det komma sej att vi är dom enda som inte har en enda bild på oss två tillsammans? ÄNDRING och SKÄRPNING!


weheartit.

Ovido - Quiz & Flashcards