Alla inlägg den 22 december 2010

Av julia♥ - 22 december 2010 17:11

granen är nu klar!


och om jag har krigat med den! att försöka reda ut den extremt trassliga julbelysningen och sen försöka sätta upp den helt själv var inte så lätt som jag trodde, men tillslut, efter att granen vält över mej så satt dom på plats!

i år klädde jag den i helt i silver, med endast några matt-vinröda bollar, riktigt snygg blev den!

har goda nyheter också! 

har fått mail från nikon och min kamera har påbörjat sin resa hem till mej igen!

så snart kanske jag till och med bjuder på en bild på min skapelse!


ni får njuta av en bild från förra julen så länge


nu ska jag gå ut i kylan med odågan, sen blir det mat bestående av pommes och något (blev överlycklig när jag hörde pommes och gick lixom in i trans och glömde lyssna på resten...) sen så kommer min chaufför och hämtar mej och vi beger oss till stan för onsdagsmys!

Av julia♥ - 22 december 2010 15:08

Nu. ÄNTLIGEN! Efter 3 timmars googlande, sökande och skrivande så är jag helt klar med frågorna om upphovsrätt och juridik till datakunskapen!

tufft var det dock, min odåga till hund har tjutit konstant och velat ut i tre timmar nu.

och inte för att han är kissnödig heller, bara för att han vet att det finns en asläcker flickhund där ute någonstans. han vill ut och slicka hundkiss det äcklet. kan dock inte låta bli att tycka synd om honom, tänk så jobbigt det ska vara för honom att veta att det finns en hundbrud där ute som är på löpen och han är instängd här inne. han är inte diskret med att visa hur frustrerad han är heller. jobbiga hund!


  

hur som helst, nu när jag varit duktig och skickat in mitt arbete till min lärare så ska jag ta och klä granen!

lillebror är inte hemma heller, yes, det betyder att granen kommer att bli riktigt snygg i år när jag får fria händer och klä den helt själv!!

Ovido - Quiz & Flashcards