Alla inlägg den 24 december 2010

Av julia♥ - 24 december 2010 19:53

Nu ni, nu är paketen öppnade!


         

bilder på mina fina klappar får ni i morron!

Av julia♥ - 24 december 2010 17:29

för närvarande är det osäkert om jag kommer att överleva kvällen... jag tror aldrig att jag har varit såhär mätt någon gång förut (så tänker jag ju iof varje julafton, efter varje julbord) jag är oförskämt mätt!



         


  

nu ska jag sätta mej i soffan tillsammans med mina fina kusiner framför en dålig film och vänta på K-B!

Av julia♥ - 24 december 2010 13:15

fast egentligen så ljuger rubriken... tomten har inte kommit till oss på flera år. 

nu ligger i alla fall klapparna på plats, mogen som jag är så har jag skakat på varenda paket med mitt namn på.. måste erkänna att det kliar lite i fingrarna. 


snart kommer hela tjocka släkten hit, då blir det julbord och självklart KalleAnka klockan 3. 

fast jag är egentligen inget stort fan av kalle anka och allt det där, jag ser mest framemot det som kommer efter, Karl-Bertil Jonsson och Kan du vissla Johanna är jul för mej!


        

Av julia♥ - 24 december 2010 12:27

Äntligen julafton!

återkommer sen, just nu har jag fullt upp med att lägga klappar under granen!

Ovido - Quiz & Flashcards