Alla inlägg den 28 december 2010

Av julia♥ - 28 december 2010 14:53

och jag hittade precis en HUR? gammal bild på min dator?

spännande vad man kan hitta om man rotar i gamla mappar..

minns inte ens att jag har sett ut såhär, någon gång!

och den verkliga frågan är vars bilden är tagen,

inte är det då i mitt hus kan jag lova er!


UPDATE: Holy mother of god! hittade en till!!

ni måste älska fjortisminen, standard!

HAHAHA, jag dog precis lite!

Av julia♥ - 28 december 2010 14:16

lillebror har dragit hem en brud.

jag blev precis utkörd från tv rummet och förpassad till köket.

jag måste utan tvivel vara sveriges snällaste storasyster som snällt flyttar på mej utan att kräva något i utbyte.

men lite tar det emot endå.

köksstolarna är inte i närheten av att vara lika bekväma som soffan... vi får se hur länge jag klarar av denna tortyr..


såhär plågad är jag för tillfället! tyck synd om mej!!

  

förhoppningsvis kommer olivia till mi casa och hjälper mej att kriga mot honom, och sen sova med mej och sen åka till stan i morron för att hjälpa mej spendera pengar!!!


loggar ut. hej.

Av julia♥ - 28 december 2010 12:50

              

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards