Direktlänk till inlägg 31 december 2010

♥Nyårsafton idag!

Av julia♥ - 31 december 2010 13:00

Har 2010 varit bra?

Ja, jag är nöjd!   


Höll du några utav dina nyårslöften?

Minns inte att jag hade något, så förmodligen inte..


Tror du 2011 kommer bli lika bra?

Förhoppningsvis!!


Har du förlorat någon kompis detta år?

Inte det


Vad spenderade du mest pengar på?

Make Up Store vinner, i alla kategorier.


Finns det någonting du ångrar med 2010?

Tror inte det, kommer inte på något nu iaf!


Blev du kär i år?

JA!

De bästa nya människorna du träffade?

Alla mina härliga klasskompisar! helt sjukt att jag inte känt dom längre!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Helt klart, he-he


Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack gud!


Vilka länder besökte du?

Grekland

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Jag är nöjd men min tillvaro!


Vad var din största framgång 2010?

eee.. gymmade stenhårt en vecka i oktober?


Fick du sparken under 2010? 

Nej.


Största misstaget?

Gör aldrig misstag


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Brände mej i ugnen på HK:n.. 2 GÅNGER!


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många saker gjorde mej riktigt glad! Mattias, sommarlovet, mina nya fina vänner osvosv.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?

Galet många, orkar inte räkna upp.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ohälsosamt mycket gladare!


Hur tillbringade du julen?

Hemma i vårat stora röda hus med familj, släkt, massa julmat, paket och kalle anka!


Hur många one night stands?

NOLL


Favoritprogram på TV? 

Kan inte komma på något nu pinsamt nog


Bästa boken du läste i år?

Längesen jag läste en bok, minns inte


Största musikaliska upptäckten?

Mej själv, en fröjd för örat!


Något du önskade dig och fick?

Stativ+ fjärrutlösare


Något du önskade dig men inte fick?

Hade varit snäll i år så jag fick allt!


Årets bästa film?

Inception?


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Vaknade upp i stan hos Linn med henne och Kajsa, tog bussen hem där hela familjen + mormor och farfar satt och väntade på mej.

Öppnade mina pressenter och käkade tårta, Mattias kom och vi åkte till honom.


Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?

Aldrig!


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Godnatt, Sovgott!


Vad fick dig att må bra?

Sommarlovet och resan till Rhodos med Mattias, lever fortfarande på den!

Vilken kändis var du mest sugen på?

Mikael Persbrandt, ja jag vet att han är gammal.


Vilken politisk debatt engagerade dig mest?

Said what?


Årets mat?

Jag äter allt!!  

Årets dryck?

Cola, men hanna vet vad jag egentligen hade tänkt skriva

Årets tidning?

VR


Årets semester?

Som sagt, Rhodos! Den resan toppar allt! LÄTT!!

Årets konsert?

Räknas trästock?

 
 
HANNA

HANNA

31 december 2010 15:01

kan det börja på S och se ut som drycken i glaset? ;)

http://hannanygrens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Skapa flashcards