Alla inlägg den 2 januari 2011

Av julia♥ - 2 januari 2011 18:01

Sitter i våran bruna skinnfotölj, med datorn i knäet och wallander på tvn.

Lite pinsamt är det faktisk, att jag (förutom nyårsinlägget) inte gjort en enda kraftansträngning på hela dagen!


vaknade upp, drog på mej mattias mjukisbyxor och en stor mysig tröja, gick ner för att sen se att frukosten redan stod på bordet, skrev det ytterst utförliga nyårs inlägget, låg i soffan, sov i soffan, såg en film, powernapade i soffan, käkade middag, gick ut med min hund och nu sitter jag här. igen.


känns verkligen inte som att jag har gjort mej förtjänt av att känna mej såhär sliten och trött, jag borde vara hur pigg och framåt som helst!


menmen,jag får väl helt enkelt ta vara på den här kvällen och slappna av lite extra, för i morron blir det andra bullar kan jag lova!

drar nämligen till stan för att hänga med mina favorit brudar! blir hur bra som helst! har inte träffat dom på hela lovet ju så det är verkligen på tiden.

bara för att verka som en ännu större slacker har jag tänkt att gå och göra en ansiktsmask, parkera rumpan i soffan igen och käka upp det sista av chokladen som finns i alladinasken.  ciao             

Av julia♥ - 2 januari 2011 15:30

Som sagt, kvällens tema var hatt och 50-tal, såhär såg alla ut!

        


Som vanligt var huset på kamvägen dekorerat på ett helt otroligt sätt!


             

Vi tog fina badrumsbilder! 

   

finaste vän

 

 


Vi käkade galet god mat, som alltid!

        

Det blev kväll och en Maria Montazami- peruk skickades runt.

      

Vi väntade på tolvslaget!

        

TOLVSLAGET KOM!!!

     

                                          


Vi knäppte de första bilderna 2011!!

               


Sen slutade min kväll hos mattias!

Ovido - Quiz & Flashcards