Alla inlägg den 4 januari 2011

Av julia♥ - 4 januari 2011 22:42

Nu mitt herrskap har jag hållit mej vaken tillräckligt länge, det är nu dags för mej att tacka och bocka för denna fina dag vi tillsammans har fått uppleva. halleluja.

Jag ska nu lägga mej i sängen och låta mitt stora feta duntäcke stänga ute all kalluft.


här har ni två fina bilder på mej, hanna och los gatos.

en fröjd för ögat såhär på kvällskvisten!


    

Av julia♥ - 4 januari 2011 18:43

hörde hur han satt och skrek i garderoben så jag skyndade mej att hämta kameran!

Av julia♥ - 4 januari 2011 17:30

Tror ni att jag blev förvånad när olivia och isak klev in genom dörren alldeles nyss?


Fick ett sms i morse om att dom skulle komma men det hade jag helt förträngt, så powernapen jag fantiserat om flög lixom iväg.

Men gud så glad jag blev över att få besök!


Nu är det bara att ta sig i kragen och fixa mat till både mig och dom, sen blir det film och mys i soffan!


Gillar sannas blick på denna bild, min var dock ännu värre så den klippte jag bort. busigt. jag vet.

Av julia♥ - 4 januari 2011 16:34

precis hemkommen från Sannas bergsbyn, tjejmiddagen igår var verkligen efterlängtad.

att få hänga med mina brudar som jag inte träffat på alltför länge höjde verkligen mitt humör!


vi började kvällen med en wook a' la sanna näsström, efter det begav vi oss ut till sannas eget lilla hus där vi började att spela ett frågespel (som faktiskt var askul) men när fokuset inte längre låg på frågorna och allt spårade så satte vi på en film istället.

annars så bestod kvällen av dans, skratt, blixtar, mer dans och skratt, kattungar och en tekopp mitt i natten.


en helt underbar kväll och jag är så lycklig över att ha så fina människor i mitt liv!


                                       Nämde jag förresten att jag lever som i en dimma för tillfället, att gå och lägga se klockan 5 och sen dela säng med 4 stycken andra flickor är inte att rekommendera om du vill sova bra.

slutade med att jag vaknade upp på golvet i morse.

Ovido - Quiz & Flashcards