Alla inlägg den 6 januari 2011

Av julia♥ - 6 januari 2011 17:11

nu ni!

jag har kommit mej hem med livet i behåll!

alla tår och fingrar sitter kvar också, det är bara rumpan som fryser för tillfället.


riktigt kul har vi haft, man behöver få gå i barndom ibland!

jag och olle åkte tillsammans på hennes pulka nerför hela backen, det gick så jäkla fort att snön flög överallt! 

den sprutade i ögonen och rakt ner i tröjan, när vi åkt nerför hela backen så såg vi ut som levande snögubbar båda två...

hur kul som helst!

har precis käkat lite PANGkaka och nu ska jag vara duktig och gå ut i kylan igen för att låta min hund uträtta sina behov, sen så ska jag ta ett efterlängtat låååååååååångt bad!

och låta varenda kvadratmillimeter av min kropp får tina upp och återgå till normail temperatur!

Av julia♥ - 6 januari 2011 13:30

herre min skapare vad det är kallt ute idag!


öppnar man dörren och sticker ut näsan är det lätt att tro att man har kommit fel och öppnat dörren till frysen istället.

och jag som idag planerat att bege mej till pulkbacken med emmy, johannes, robin och olivia!

jag kommer att måsta klä mej som en eskimå redo för isbjörnsjakt, med andra ord, dra ut varenda tjocktröja som finns i min garderob för att sedan bli en exakt kopia av michelinmannen..


tänkte att ni ville ha lite fler fina bilder

    

Skapa flashcards