Alla inlägg den 8 januari 2011

Av julia♥ - 8 januari 2011 19:59

har precis kommit hem från en natt spenderad i stan med min fagre pojkvän, tryckte en massa chips och onyttigheter igår och bara för att vara ännu sundare så käkade vi skrov till middag idag också!

ytterst konstigt att varken jag eller mattias ser ut som överviktiga sumobrottare med tanke på vad vi trycker i oss, jag klagar inte!

Slutade blunda för verkligheten idag, det är lördag idag och det blir måndag till veckan också, mitt jullov är nu officiellt helt slut.

och matteuppgiften som ska vara klar på tisdag har jag inte ens börjat på, samma sak med engelskan..

har gjort samma tabbe nu som alltid, har skjutit upp det varenda dag hela lovet, så nu sitter jag här med allting ogjort och får ingen tid till att njuta av min sista helg som jag kunde ha spenderat med min fina vän. crap


bara att bita i det sura äpplet, ladda kanonerna och leta igen ett missvisande diagram för att sedan skriva om det till ett korrekt diagram. 

hör ni så roligt detta låter!

skulle kunna komma på åtminstone 62 saker som skulle vara roligare än detta... menmen, kul att jag får gå i skolan iaf! heh

Ovido - Quiz & Flashcards