Alla inlägg den 9 januari 2011

Av julia♥ - 9 januari 2011 17:45

Helt plötsligt så känner jag inte samma dödslängtan!

Jag kommer att få sovmorgon både måndagar och torsdagar denna termin, tisdagar kommer jag att få sluta halv 2 istället för kvart över 2, engelskan har försvunnit från fredagarna och datakunskapen försvinner V. 15!

Min livslåga fick ny energi!


  

Nu mina damer och herrar ska jag ta itu med mina naglar, nagellacket är halvt avskavt och det är inte särskilt attraktivt om jag säger så.

Det kommer med andra ord att gå vilt till med nagellacksborttagningen ikväll!

Av julia♥ - 9 januari 2011 16:30

WHYYYYY GOD? WHYYYYY?


Något förskräckligt inträffade precis, jag som under de senaste två timmarna haft min skalle nerkörd i min engelskabok som den exemplariska människan jag är, tog en paus i mitt stenhårda pluggande för att ge mig själv lite cred och belöning för att jag skött mig så bra.

Belöningen som i mitt fall består av choklad befann sig igår klockan 20.00 i Aladdin- asken på rumsbordet.

När jag nu böjde mig fram för att nå detta livets godis, så är asken tom.

VILKEN OERHÖRD TRAGEDI!!!!!!! buhu

Istället för den där chok.chok.chokladen hamnade jag framför vårat och allas älskade facebook.

Nu är det alltså inte alls säkert om jag kommer att kunna fortsätta med pluggningen.

Det är dock inte alls mitt fel, jag skyller på jäveln som käkade upp min choklad!!!




Shit, hur ska detta gå.

I morron händer det, i morron börjar jag mitt nya liv.

Ni kommer att mottaga mer information angående detta, i promise.

Av julia♥ - 9 januari 2011 15:10

Gjorde ett tappert försök till att vända tillbaka dygnet igårkväll, låg i sängen halv 11 och väntade frustrerat på att john blund skulle komma och knocka mej.

Till min stora besvikelse kom han aldrig så jag somnade SENT och vaknade ännu senare.

Så mitt hjältedådiga försök blev totalt misslyckat och endast onödigt.

Han skulle ha stryk den där john.

Googlade john blund, tydligen såhär han ser ut.

Det är bra, nu vet jag vem jag ska leta efter.


Idag är en såndär halvskön dag när jag känner mej helt okej med att vara ful och ofräsch som omväxling till mitt annars så snygga och glamorösa jag.


Mitt hår (som förövrigt ser ut som att det inte är tvättat sedan vattnets uppkomst på denna planet, och skulle behöva en lång dejt med en shampoflaska av vilket slag som helst) är uppsatt i en tofs mitt på skallen vilket gör att jag för tillfället är slående lik "lilla my" i mumindalen.

Och som att det inte vore nog med min ytterst upphetsande frilla bär jag till det ett par förstora (också väldigt smutsiga) mjukisbyxor av märket umbro, en svart sport bh (kan vara den skönaste i världen) och ett gammalt förstort, fattigt linne.

Bör förresten också tilläggas att jag precis upptäckte ett hål i strumpan, kände jag inte mej själv så skulle jag lätt kunna tro att jag aldrig sett pengar i hela mitt liv.


Nå, vad tycker ni?

låter jag som den vandrande sexbomb jag faktiskt är?

Ovido - Quiz & Flashcards