Alla inlägg den 10 januari 2011

Av julia♥ - 10 januari 2011 20:34

Som jag lite mystiskt informerade om igår börjar jag mitt nya liv idag, med det menas alltså att jag ska bli en bättre och sundare människa!

Jag har full förståelse för alla er som sitter och skrattar åt mig nu. Ni som känner mig skrattar förmodligen värst eftersom att ni vet hur jag är, jag käkar konstant, alltid, all the time och jag tränar aldrig, har inte gjort på flera år och har inte mått dåligt av det heller!! 

Har jag några småmynt i fickan när jag knatar runt på skolan så har det för mig varit en självklarhet och ett måste att gå förbi Doris(som våran skolcafeteria så gulligt heter.) och köpa en liten godis. Men nu är det slut på detta, både för min obefintliga ekonomis skull och för mina tänders skull.


Det jag vill berätta för er är att jag idag tog steget att köpa ett gymkort på



TADAAAAAAA, det trodde ni inte om mig va?

Inte jag heller om jag ska vara helt ärlig, jag är definisionen av lat och osportig.

Om du googlar "soffsittare" så kan jag nästan lov att det ploppar upp en bild på mig direkt, typ så illa är det.


Kan i alla fall lungt säga att jag har gjort Anna Skipper stolt idag, käkade nämligen inget mindre än gröt i morse!! Och som att det inte var nog med det drack jag även en extremt nyttig smoothie som min kära moder tillagat till mej.

Och på det ett löppass på stället jag i framtiden kommer spendera en massa tid på.


Nog för att det sved rejält i min redan tomma plånbok men med mina fina vänner kommer det att bli riktigt bra!

Ovido - Quiz & Flashcards