Alla inlägg den 11 januari 2011

Av julia♥ - 11 januari 2011 16:54

Pinsamt nog måste jag erkänna att jag har träningsvärk. 

Mina ben, min rumpa, mina axlar och mina armar sjunger på sista versen känns det som. Men heller att jag ger upp! 

Det är skönt med träningsvärk på något sätt, det ska kännas att man lever och har gjort något, det ska helst göra så ont att man nästan inte kan resa sig upp ur soffan, DÅ VET MAN ATT MAN HAR MUSKLER IAF! eller iaf att man kommer att få...



Eftersom att innehållet i mina inlägg nuförtiden är lika underhållande som en lektion i matte C och min blogg i stort är lika fattig som ett gatubarn i Bangladesh så måste drastiska åtgärder genast tilltas.

Som en liten början, kanske bara för att kunna skriva ett inlägg som inte handlar om vad jag gjort, gör och ska göra så börjar jag om med 30-dagars listan som jag tog paus med för längesen.. (LÄS: som jag helt och totalt glömde bort.)

Så jag har tänkt försöka knåpa ihop ett litet inlägg om vad som gömmer sig i min handväska helt för eran skull i morron... oooooooooooh, interesting. hehe

Ovido - Quiz & Flashcards