Alla inlägg den 16 januari 2011

Av julia♥ - 16 januari 2011 21:28

Denna söndag kan beskrivas med ett fåtal ord.

Engelska, Facebook, Sjukligt god middag, Soffan och Solsidan.


I morron är det måndag vilket betyder skola, som i sin tur betyder att jag får träffa dessa sköna bönor igen!


 

      Sovmorgon har jag på måndagar också! jag älskar livet för tillfället!

Av julia♥ - 16 januari 2011 15:25

Okej, ett ögonblick i Julia Mellqvists liv. Ytterst spännande!

Eftersom att jag för det första nästan aldrig gör något speciellt och för det andra i stor sätt aldrig tar kort när jag väl hittar på någonting så finns det inte särskilt mycket att skriva om. Men som den seriöse och ambitiöse bloggare jag är så ska jag verkligen anstränga mig.


Någonting jag gjort som inte hörde till vantligheterna och som jag till och med lyckades att ta kort på inträffade för cirkus 3(?) år sen.


Jag och mina fina vänner stal emmys farfars finfina tält och spenderade en ytterst händelserik och underhållande natt i det.

För att vara ärlig så minns jag inte exakt allt som hände.. men här har ni bilder iaf.


                     

Bilderna är tagna med min dåvarande älskare, min klippa, nu pensionerade och döde, sony ericsson s500i. Vi hade en fin tid tillsammans...

¤

Ovido - Quiz & Flashcards