Alla inlägg den 17 januari 2011

Av julia♥ - 17 januari 2011 12:15

(tidsinställt inlägg, jag sitter förmodligen i matsalen på anderstorp och käkar lunch just i detta nu)


GUUUUD!!!

Det finns absolut ingen chans i universum att jag ska kunna komma ihåg alla ställen som jag har besökt, mina föräldrar är nämligen resoholics. 

Jag har rest land och rike runt sen den dagen jag föddes, jag älskar det!


Sen så händer det till och från att vi drar på roadtrips här i sverige också, men dom resorna orkar jag inte räkna ut när de var.. 


Lista på utlandsresorna jag minns:


Köpenhamn- 1995

Gran Canaria- 1997

Thailand- 2001

Thailand- 2004

Spanien- Barcelona, Salou- 2005

Irland- Dublin- 2006

USA- Florida- 2007

USA- Florida- 2009

Grekland- Rhodos- 2010


Insåg precis att jag inte har en enda bild från någon annan resa än Usa/Grekland resorna här på min dator... shit, vars håller dom hus? måste leta...


orkar inte lägga in alla bilder från dom resorna heller eftersom att det helt enkelt är alldeles för många, men KLICKA HÄR för Florida 2009 och HÄR för rhodos (nog för att ni alla sett dom bilderna ett antal gånger..)


  

Ovido - Quiz & Flashcards