Alla inlägg den 18 januari 2011

Av julia♥ - 18 januari 2011 19:38

Jag har choklad- abstinens.

  

Av julia♥ - 18 januari 2011 18:00

Tränade ju som sagt efter lunch idag, drog på mig ett par mjukisbyxor, satte mig på bussen och åkte hem.

Väl hemma käkade jag middag och tog en lång promenad med min understimulerade och överaktiva stövare.


När jag sen kommit in i värmen igen och landat i soffan går det inte länge förrän en ytterst otrevlig lukt som jag genast skyller på lillebrors fötter... 

Men jag inser nu att jag kan ha misstagit mig, det är mina fötter som stinker.


Ska dränka mig i vatten och denna goding, nu på momangen!!!


Av julia♥ - 18 januari 2011 17:15

Jag har trott att jag var varit kär i många, flera gånger!

Det vet jag nu att jag tydligen inte har, i alla fall inte på riktigt.


Mattias är på riktigt och han är så bra.

Honom får jag inte nog av.

Han gör mig lycklig och han är så snäll mot mig.


OCH DET ÄR HÄR DET SKA KOMMA EN JÄTTESÖT BILD PÅ OSS TVÅ TILLSAMMANS, men någon sån existerar tyvärr inte. ändring måste ske!


Jag är så kär i dej.

Av julia♥ - 18 januari 2011 12:18

Hej världen, för stunden sitter jag på en rätt så hård och vit stol i hannas bruna hus på morögatan. Hanna själv ligger på sängen med sin ipad i handen hon ser otroligt cool ut.


Igår så slutade vi sent och jag vet inte riktigt vad som hände, men det enda ledde till det andra. Och i morse vaknade jag upp i Hannas säng med hennes fagra nuna på en kudde brevid min.


Vi var sunda igår också, istället för att lägga pengar på chips och onyttigheter så la vi dom istället på en stor grön gurka, dipp och en kanongod smoothie!

Dessa godheter satt vi och knaprade på hela kvällen medans vi pratade och tillslut satte på en film, som vi senare somnade till.


Dagens planer ser iaf ut som så att vi ska gå up i Hannas kök och laga till en redig och hälsorik lunch, innan vi senare hoppar på en buss mot centrum där våra vänner och friskvårds väntar.

Vilka hurtbullar vi är!


Det här är Hanna!

Ovido - Quiz & Flashcards