Alla inlägg den 7 februari 2011

Av julia♥ - 7 februari 2011 23:15

Har funderat på en sak rätt så länge.

Varför tar jag, som är tjej, av mig tröjan med armarna i kors.

Medans han, som är kille, bara tar tag i halsen på tröjan och sliter den över huvudet?

      

weheartit

Av julia♥ - 7 februari 2011 18:24

Den här måndagen har varit slav-lång!!! 

Fick kämpa för att överhuvudtaget komma mig upp ur sängen i morse, levde på tanken av att jag skulle få sova på bussen.


Krigade mig igenom denna dagen på samma sätt som alltid, genom att nicka och låtsas förstå när läraren pratar med dig.. medans du egentligen har tankarna på annat håll.


Längtan efter sommaren är värre än vanligt idag, jag är så less på detta vita kalla snöäckel. Jag vill vakna av att solen lyser mig i ögonen, kunna gå ut ut i bara shorts och ett fult linne, utan skor. Jag vill kunna hänga ute med mina fina vänner hela nätterna och bara skratta, utan att frysa och utan att det blir mörkt. Jag vill ta kvällsdopp och nakenbad. Jag vill sola och svettas. Jag vill att allt detta ska komma nu. Jag är redo för sommaren 2011.


       



Ovido - Quiz & Flashcards