Alla inlägg den 8 februari 2011

Av julia♥ - 8 februari 2011 21:15

WIHOOOOOOO! 

Drunknade lite i en våg av lycka nyss när jag kom ihåg att spanskan är inställd i morron så att jag får sovmorgon!! Skojar ni så skönt det känns!

Överväger att gå och lägga mig redan nu bara för att få ut extra mycket av min välförtjänade (hm...?) sovmorgon.


Läste igenom flera månaders inlägg precis, varför har ingen berättat att min blogg slickar botten, gnuggar örat mot asfalten och är hur tråkig som helst för tillfället?

Jag var ju typ halvkul förut, nu är det ungefär lika underhållande att läsa min blogg som det är att plugga på hur Gutenberg gjorde för att skriva den 42 radiga bibeln.

Ändring måste ske på momangen.

Min kreativitet måste vakna till liv igen och jag måste börja göra saker.

Då menar jag alltså andra saker, som inte innebär att sitta i soffan, gå i skolan, hinka cola eller klaga på hur sega mina veckor är.


KOLLA, en valross!


Har precis käkat en macka och en subway kaka, ska nu borsta gaddarna och sen löpa upp för trappen och landa i sängen.

Längtar lite efter att krypa ihop bredvid det varma elementet, bland alla mina kuddar, med mitt fettstora och äckligt mysiga duntäcke med datorn i knäet och en film på skärmen.


CIAO.

Av julia♥ - 8 februari 2011 18:15

Av någon konstig anledning så pluggar jag jättebra och intensivt i några minuter.. sen råkar jag kolla på datorn och helt plötsligt blir den mer intressant än grammatik och teckensnitt... konstigt, undrar varför.


Av julia♥ - 8 februari 2011 17:22

Herregud, ge mig fredag och helg!! 

Det är bara tisdag än och jag är redan så fruktansvärt less, det är tungt nu. 

Tur att mina fina vänner gör dagarna lite mer godtagbara.


             

Vi slutade tidigt idag vilket innebar att jag faktiskt han se solen idag!!!! 

HELT OTROLIGT COOLT!!!


Drog med linnéa, ida och agge till friskvårds efter skolan.. gymmade väl en sådär 10 effektiva minuter kanske.. alla var otaggade så vi gav upp och åkte hem.

Nya tag i morron!


Vi passade på att jobba på sommar brännan 2011 i väntan på bussen!

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards