Alla inlägg den 11 februari 2011

Av julia♥ - 11 februari 2011 11:33

Det går nästan inte att förklara hur otroligt skönt det var att få vakna av sig själv istället för av min elaka väckarklocka i morse!


Idag är vädret fint och eftersom att jag är ledig och relativt frisk idag så ska jag dra med mig min understimulerade hund ut så att han kan springa i snön.

Förhoppningsvis är han då trött och utslagen ikväll.. not


Annat än det har jag inte en enda plan för dagen och kvällen, men det känns inte allt för illa endå.


Då hinner jag ladda batterierna och förbereda mig mentalt inför morgondagen som ska spenderas med bruden på bilden.

Vi hade tänkt ta en massa fantastiska bilder på dagen eftersom att det var alldeles för länge sen sist, sen så har vi hela hennes hus för oss själva på kvällen så då ska vi laga mat tillsammans och sen bara mysa hela kvällen!


  

Ovido - Quiz & Flashcards