Alla inlägg den 12 februari 2011

Av julia♥ - 12 februari 2011 14:29

Blöta sockar, kalla ben, bortfrusna fingar, varma mackor, oliver och en hel hög med löjligt snygga bilder beskriver vad jag och olivia åstadkommit denna förmiddag!

Tror aldrig att vi har fotat och fått så här många bra resultat förut!

Jag är riktigt stolt, både över mig själv och min duktiga vän!

Bilderna kommer upp någon gång under veckan när dom hunnit landa i min dator.


Missions som vi måste klara av under dagen olivia och jag.

* Promenera iväg mot konsum för att handla hundmat, fetaost, smör, bröd, glass och ostkrokar.

* Promenera vidare mot okq8 där vi ska hämta en hel bunt med filmer.

* Laga middag. Laga en god och lyckad middag. överlåter detta till olivia...

* INTE LYFTA VÅRA RUMPOR UR SOFFAN PÅ HELA KVÄLLEN.

 

Ovido - Quiz & Flashcards