Alla inlägg den 13 februari 2011

Av julia♥ - 13 februari 2011 21:54

Efter att ha käkat ett ytterst god pizza på tre kronor (som mamma och pappa dessutom betalade) med mina och Mattias päron så promenerade jag iväg till norrböle och agnes lägenhet där jag befinner mig just nu.


Jag har delat på en mazarin med agnes och nu pluggar vi grammatik inför morgondagens prov samtidigt som vi slötittar på en prinsessas dagbok 2.

snart landar vi i sängen med väckarklockorna ställda på 06.00, 06.45 börjar coren..

det kommer att bli en tuff måndag!


Hade förresten helt glömt bort att det är alla hjärtans dag i morron... spännande


   

Av julia♥ - 13 februari 2011 18:00

Jag har nu fått fason på mitt fullkomligt galna hår, täckt över invandrarna på mitt fantastiska ansikte med 392763 Liter foundation och consealer, tagit på mig kläder som inte är trasiga eller smutsiga och jag har packat väskan inför morgondagen.


Jag ska alldeles strax hoppa in i en bil med mamma, pappa, lådan, maria och jonte.

Bilen går mot skellefteå där jag ska hoppa av på norrböle för att sen sova hos min kära vän Agnes eftersom att vi har bestämt oss för att vara riktigt hurtiga och träna core redan 06.45 i morgon. Innan skolan!!!! hör ni detta?

JAG JULIA MELLQVIST SKA TRÄNA INNAN SKOLAN, PÅ EN MÅNDAG!!!

måste komma ihåg att söka läkravård och låta dom göra en grundlig undersökning på min hjärna.


  

Av julia♥ - 13 februari 2011 16:26

Jag hatar verkligen att jag har sveriges sämsta självdiciplin.

Det gäller allt, men värst är det när jag ska plugga.


Nu t.ex jag har varit ledg från skolan sen i torsdags och har alltså då haft 4 hela dagar på mig som jag kunnat plugga svenska grammatik på.

Men nej, jag sätter igång desperate housewifes istället. Jag har hunnit se hela första och halva andra säsongen på dessa dagar och inte pluggat en endaste minut.


I morgon har jag prov så jag vet att jag borde ha pluggat.

Agnes får hjälpa mig hela natten också hoppas vi på att jag kan allt i morron.

Positiv inställning!


  

Av julia♥ - 13 februari 2011 15:18

Solen skiner och det ser riktigt varmt och härligt ut ute, tänkte jag och gick ut i bara leggings och en jacka... 

men sure.. fick vända på bron, termometern visar -18 grader. chillit köttbit.

Bättre att stanna inne, kura ihop sig i en filt framför desperate och låtsas att det är skönt ute. yes.


Ska hoppa i duschen och dränka mig i 19Liter shampo så att min flottiga smörfrilla endast kommer att vara ett minne blott!!


Detta kan vara en av mina nya favortibilder.  

Av julia♥ - 13 februari 2011 14:16

Nu ger jag upp för stunden, tar en powerfika och lägger mig i soffan!


(klicka för att se dom större.)     

Av julia♥ - 13 februari 2011 13:30

Detta är tufft ska ni veta, sitter nu med 132 oredigerade bilder, har köttat igenom 20.Det är så svårt att välja mellan dom, alla är så jäkla bra!!


Här är en lite sneak peak på vad som komma skall.

Av julia♥ - 13 februari 2011 12:57

Jag har nu lämnat Olivias gröna hus på kamvägen och befinner mig nu återigen i mitt eget. Förutom ett smärre missöde med kniven när jag skulle skära kött så lagade vi middag utan problem. Det blev gott.


      

Där vid halv 9 nån gång så blev vi äckligt sugna på något gott, och eftersom att vi glömde handla glass när vi var på konsum så hade vi inget att käka. Vi ringde då min mamma och pappa som var bortjudna på middag hos ett par tvärs över gatan.

Vi bjöd in oss själva på efterätt där, KATCHING!


Nu ska jag lägga över bilderna!

Ovido - Quiz & Flashcards