Alla inlägg den 22 februari 2011

Av julia♥ - 22 februari 2011 20:18

Jag har skummat igenom texten inför provet i morron, min hjärna försöker inbilda mig att jag kan allt. Bara att lita på mig själv, and go all in när papperet med frågor ligger där framför mig.


Nu har jag förtjänat att slötitta på desperate houswifes, käka en macka och sen somna i soffan.

Av julia♥ - 22 februari 2011 18:30

Lillebror drog på gymmet, han har förmodligen tagit efter sin extremt hurtiga syster.

Vilket fantastisk förebild jag är.

Pappa är i skellefteå på hockey och mamma sitter i bilen på väg hem.


För ögonblicket är huset helt tomt och tyst, jag gillar det, det är mysigt.

Av julia♥ - 22 februari 2011 17:45

Statistiken slickar golvet skinande rent för stunden, tänk att så många av er låter bli att läsa när jag bara är borta ett kort tag. Jag är stolt över er, ni gör precis som jag skulle ha gjort!!


Har precis fått det helt och hållet underbara ps CS5 installerat, måste jag säga mer än att det är fullkomligt FABULOSO?

Tackar min skapare och fader för att jag nu har mer att leka med än vad picasa har att erbjuda. Nu har jag något att roa mig med ett antal kvällar framöver.


Här är en bild från en lunch

Sanna och en plätta. Vi tävlade om vem som kunde käka flest. Jag vann nästan.

Av julia♥ - 22 februari 2011 16:24

NU ÄNTLIGEN ÅTERVÄNDER LIVSVILJAN!


Internet har återvänt till huset, solen har varit uppe hela dage  n, fick mvg på mitt svenskaprov, g+ på mitt matteprov (he-he), klubbkväll på MUS nästa vecka och jag har träningsvärk i hela kroppen! Livet leker.


Tisdagen tar priset som veckans bästa dag!!

Slutade redan  13.10 vilket innebar att jag han med en ridtur med sofia och kingen i det fina vädret. (Kommer förmodligen att ha en fruktansvärd träningsvärk i rumpan i morron..) Vilket i sin tur betyder att jag är hemma nu, redan 4, så hela kvällen kommer att ägnas åt politik-plugg inför domedagsprovet i morron. Two tumbs up!


 Ett stycke svettig kuse.

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards