Alla inlägg den 23 februari 2011

Av julia♥ - 23 februari 2011 21:33

Mjölksyran som S.P.Y.C- en levererade var inte lugn, benmusklerna brann och plågades och om jag inte hade en förbenad träningsvärk innan så lär den ju vara 7 resor värre i morron. En himla tur att det endast är core som står på schemat i morron då, då får mina stackars armar och ben vila lite. Det har dom förtjänat!


Kom hem vid halv 8, slängde i mig en middag bestående av kött och potatis.

Efter det imponerade jag på mig själv genom att skriva klart ett svenska-repotage som egentligen inte ska vara inlämnat förens i morronkväll, jag är alltså ute i god tid för en gångs skull! unbeliveble.


Har sovmorgon på torsdagar. Jag kommer att få sova länge inatt. Det känns skönt.


Så här mycket snö har vi i kalla burträsk.

Av julia♥ - 23 februari 2011 11:30

Fick kämpa för att komma mig upp ur sängen i morse, såg framemot en lång powernap på bussen men det hanns inte med eftersom att jag är en mönsterelev och pluggade samhälls.

Har avklarat en spanska lektion och nu sitter jag i mac-salen och har grafisk design.

Är otroligt ohälsosamt less på att skriva om saccadiska rörelser, kapitäler, anfanger och versala bokstäver. PG håller stenkoll på oss också, han kom på mig med facebook och jag blev nästan orolig att han skulle smälla på mig en örfil.

Så detta inlägg skrivs med otroliog försiktighet.


Om 20 min väntar en lunch bestående av tex-mex buffé, det gillas!


Efter skolan drar jag och IDAK till friskvårds för ett stenhårt pass S.P.Y.C- pass!!

(Vet att ni alla nu tänker, spyc, what? kan meddela att den mycket udda bokstavskombinationen står för styrka, pilates, yoga och core!) kommer att vara stendöd i morron..

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards