Alla inlägg den 24 februari 2011

Av julia♥ - 24 februari 2011 20:22

Jag har precis landat på min snart mycket vältränade rumpa i soffan, jag luktar så gott att jag faktiskt njuter av att vara med mig själv. Att inta duschen var utan tvekan dagens höjdpunkt, värmen som den delade med sig av var priceless.


Som sagt känner jag mig fräsch och nöjd för stunden, att träna- sova på bussen hem- hoppa i duschen och käka middag är en mycket trevlig kombination.


I morron är det fredag vilket jag hoppas att ingen av er har missat.

Fredag betyder att endast två lektioner står på schemat och att jag slutar redan 12.

Jag välkomnar helgen, den är efterlängtad. Jag behöver få sova länge. Skönt.


   

Av julia♥ - 24 februari 2011 14:36

Sitter i en riktigt obekväm datastol, i en mycket kall datasal, med min mycket otaggade klass. En hel evighet tills vi slutar och jag är klar med det som skall göras.


Jag vill åka hem men det kommer jag inte att få göra förens kvart i 7.

Jag är alltså inte hemma innan halv 8 vilket är Idas fel. Hon jobbar på bra med att köra iväg mig på gruppträningar. Jag kommer att ha ett sixpack innan sommarens början tack vare henne.. typ


            

  

Av julia♥ - 24 februari 2011 08:00

Torsdag idag. Fredag och helg i morron. Jag längtar.


Ute är det fortfarande kallt, kanske var det lite naivt av mig att hoppas på stt snön skulle ha försvunnit och kylan omvandlats till värmebölja bara under en natt i februari.

Tydligen så var det det.


Snart hoppar jag på bussen.

Visste ni förresten att jag åker buss i över 32 timmar/ månad?

Det gör jag. För det har agnes varit snäll och räknat ut åt mig..


Olivias sko får stå för dagens första bild.  

Ovido - Quiz & Flashcards