Alla inlägg den 6 mars 2011

Av julia♥ - 6 mars 2011 17:07

Mi madre y mi padre anländer som 40 minuter, dom har varit på en "lööveweekend" (deras egna uttryck...) i stockholm sen i torsdags, därav mina husliga sysslor.


Tills det att dom kommer hem har jag tänkt fortsätta att göra det jag har gjort sen sist jag knåpade ihop ett inlägg  -Sitta i soffan med datorn i knäet, med vänstra handen instoppad i lillebrors godispåse. Chokladen är dock slut sedan länge så nu käkar jag dom äckliga, så desperat sugen på socker är jag.


Jag har tjatat till mig pizza till middag, varken mor eller far protesterade.

Pizza är gott och det är för längesen jag åt det, jag känner eran avundsjuka hela vägen hit. 


Mästerfotograf + utväxt = Match made in heaven.

Av julia♥ - 6 mars 2011 14:10

Julia har tjänat vuxenpoäng som en galning hela helgen!!

Genom att dammsuga hela huset två gånger på tre dagar, köra igång en tvättmaskin, plocka fram och efter det plocka bort en massa sängar, köra igång diskmaskinen en hel massa gånger, laga middag, renbädda min säng och hålla min hund vid liv så uppskattar jag nu min mentala ålder till minst 30+.


Fick besök av Mattias igårkväll också, vi fyllde upp mitt feta badkar och tog ett minst sagt SUPERVARMT bad. Vi såg en film och jag somnade.

Han tog min kamera som gisslan och är numera expert på att ta snygga bilder på mig, han smyger runt i huset tyst som en mus och när man minst anar det så bländas man av mördarblixten. Paparazzi som ett framtida yrke kanske skulle vara något. I morse var han snäll och spikade upp spegeln jag fick av honom i julklapp på väggen, han är duktig och det blev bra. Tack


Det är söndag och jag är idag helt befriad från söndagsångesten. varför?

Jag har sportlov och slipper att stiga upp i morron.

Skönt tycker jag!

Ovido - Quiz & Flashcards