Alla inlägg den 7 mars 2011

Av julia♥ - 7 mars 2011 20:00

Jag har kladdkaka i magen, det känns lite lyxigt såhär en måndagkväll men fy så gott det var! Jag ska nu krypa ner i soffan bredvid mamma och se en film innan jag ska gå upp och dreggla ner kudden. Roligt att jag har lov och endå går och lägger mig tidigare än vad jag gör när jag faktiskt måste stiga upp på morgonen.


Av julia♥ - 7 mars 2011 16:30

Avsnitten på DH tog slut och medans säsong numero 4 jobbar på att landa i datorn så lyxar jag till det med lite SOLO- läsning! wihooo

Illa att den inte kommer mer än en gång i månaden!!!

Av julia♥ - 7 mars 2011 15:45

Det är måndag idag, första dagen på sportlovet till och med!

Jag har en hel veckas ledighet att se framemot vilket känns skönt, denna dag har hittils gått ut på att hänga upp alla mina golvade kläder i garderoben och plocka/ tämja mina vildvuxna och hel galna ögonbryn vilket var välbehövt kan jag lova! 


I skrivande stund sitter jag på soffan med datorn i knäet -standard position tänker ni nu, tänk så rätt ni har. På tvn rullar tredje säsongen av Desperate och på bordet ligger en oläst SOLO tidning som jag ska ta itu med snarast möjligt.


En dag kan vara okej att slösa bort på ingenting, men inte hela veckan.

Jag har dock en ganska stark känsla av att det är precis så den kommer att bli, Olivia har dragit iväg med min kusin till fjällen där dom ska hänga precis hela veckan vilket alla andra av mina vänner också bestämt sig för att göra (Dra till fjällen alltså, inte hänga med min kusin...) 


Men jag misströstar inte, har jag tur så börjar väggarna att tala så jag slipper prata med mig själv!


Av julia♥ - 7 mars 2011 12:41

Batteriet laddade klart tillslut så jag gick upp för att hämta kameran, råkade lägga mig i sängen bredvid kisse, blev lat, stannade där och orkade inte gå ut.


    

Av julia♥ - 7 mars 2011 10:01

Glömde slå av kameran igår så nu har den laddat ur. 

Det är fint väder idag, dricker ett glas juice tills batterierna laddat klart.

sen ska jag knäppa en bild eller två.


Skapa flashcards