Alla inlägg den 8 mars 2011

Av julia♥ - 8 mars 2011 20:05

Julia hade helt och totalt missat att det är fettisdag idag!

En himla tur att mamma har koll och handlade hem en semla till mig så att jag slapp bli utan, jag gillar fettisdagen. Det är alltså en dag som endast går ut på att äta semlor och andra onyttigheter. Me like, man har ju lixom inget val då, man är på något sätt tvingad att följa den svenska traditionen. Inte mig emot!


Jag sitter för tillfället bredvid mamma i soffan framför The social network, ganska mysigt har vi.


  

Av julia♥ - 8 mars 2011 16:10

Jag har pratat i telefon med Olivia i nästan en timma nu, hon verkar inte lida där borta - tvärtom! Hon verkar ha det hur bra som helst!

Bastu, slalom, längdskidor varm choklad och pojkvän, jag tycker verkligen inte synd om henne. Jag är däremot en aning avundsjuk!


I morgon får jag i alla fulla fall ut och röra på mig lite, Emmy och jag ska hitta på någonting busigt där på dagen någon gång.

Det är alldeles för länge sen sist så nu lär vi ha massor att prata om!


Helt plötsligt återvänder livsglädjen och ledighet känns inte längre lika tråkigt!


Jag älskar den där lilla gröna lampan på min telefon, den där som blinkar när ett sms ligger och väntar på en...

Av julia♥ - 8 mars 2011 13:45

Okej, idag gör det en aning ont i kroppen att Olivia flytt fältet och stuckit till fjällen.

Hade hon varit hemma så hade vi tillsammans kunna ruttna i soffan och göra ingenting! På söndagkväll, då får jag träffa henne igen, jag vet att hon längtar!


Av julia♥ - 8 mars 2011 12:45

 

Den luktar så gott! Jag kan inte sluta sniffa på mig själv! Guds gåva till världen!!

Av julia♥ - 8 mars 2011 11:25

   

Vaknade upp av att kisse bet mig i näsan och sen la sig på min mage, hon var mysig i morse för ovanlitgetens skull. Hon låg och kurrade hela morgonen, enda tills jag bestämde mig för att kliva upp. Hon är nog ganska fin endå.

Ovido - Quiz & Flashcards