Alla inlägg den 10 mars 2011

Av julia♥ - 10 mars 2011 15:45

Klockan halv 6 hoppar jag på en buss mot skellefteå och Linn, väskan är packad och jag är taggad som aldrig förr!

Tills det att bussen rullar iväg har jag tänkt lyxa till det med lite nostalgi.

Rasmus på luffen rullar just nu på tv1000, kärlek!


  

Av julia♥ - 10 mars 2011 13:15

Solen leker med oss nu känns det som, den ger falska förhoppningar genom att väcka mig och se varm ut tidigt på morgonen. Sen när man kommit sig upp ur sängen, duschat, käkat frukost och är redo att gå ut i det till synes härliga vädret så går solen i moln och värmen försvinner.


Jag är redo för sommaren nu, det är mars, snart borde den väl också vara redo att komma?

weheartit

Av julia♥ - 10 mars 2011 11:45

           

Av julia♥ - 10 mars 2011 10:47

Emmy Åström har nu lämnat bygnaden

Hon blev kvar här över natten bara för att vi hade så mysigt och för att det var längesen sist, inte mig emot. Jag slapp sova ensam och det är alltid lika skönt!


Vad hittade vi på för bus igår då?

Började med att jag slängde mig ut genom dörren för att hinna lifta med mamma in till burträsk när hon skulle till jobbet, jag hann..

Satt på ok och käkade en korv i väntan på att Eå skulle duscha klart, fick ett sms med en befallning om att börja promenera mot kiosken, vilket jag också gjorde.

Vi hittade inte varandra i stora burträsk så jag ringde, då visade det sig att vi redan stod rygg mot rygg. Spänndande spännande..


Vi promenerade hem till Emmy där vi pratade om allt och inget. Åkte till konsum för att handla chips, dipp och glass. Åkte hem till mig och hade ett fett facebook lan.


Måste också tipsa er om att cream cheese chips och tzatsiki är en winning combination! Likaså vaniljglass- ballerina kladdkaka och halva persikor!


Har tyvärr inte en enda bild från gårdagen, men här är en bild på Emmy.

  

Skapa flashcards