Alla inlägg den 15 mars 2011

Av julia♥ - 15 mars 2011 19:44

Satt i soffan och skakade som en dåre, käkade middag inlindad i en filt men skakade endå som om att jag hade parkinsons och min sista dag var kommen,

klädde på mig i stort sätt alla kläder jag hade och gick ut med hunden i kylan, kom in igen och slängde mig i duschen där jag brassade på så varmt vatten det gick.

Med ett par enstaka brännskador sitter jag nu åter i soffan- Helt utan att frysa, framför en film med ett äpple i handen. Nu känns livet ganska härligt igen!


Av julia♥ - 15 mars 2011 17:11

Skoldag med endast två letkioner resulterade att jag hade mer energi kvar i kroppen än jag trodde så jag drog på friskan och brände lite fett!


Åkte hem med 15.25 bussen enkomt bara för att få sova längre, hade dock varit skönt om man kunde få slippa åka förbi Max på vägen hem.

Drömde om hamburgare.


weheartit-  

Ovido - Quiz & Flashcards