Alla inlägg den 16 mars 2011

Av julia♥ - 16 mars 2011 20:49

Kassa skoldatorer utan internet gjorde att samhällsen inte gick att genomföra, vi fick sluta en dryg timma tidigare än tänkt så vi använde våran nyvunna tid till att promenera iväg till Linnéa för att fika! När bullarna var slut styrde jag, Agnes och Linnéa kurs mot friskan medans Hanna, Sanna och Frida hoppade på sina bussar hem.


S.P.Y.C- en var en riktig utmaning idag!

Magen fick jobba för kung och fosterland för att klara av att genomföra övningarna.

Eftersom att jag redan sen igår hade fetaste träningsvärken någonsin skådad i mina stackars små- magmuskler/ armuskler/ rumpmuskler/ benmuskler/varenda-liten-muskel-i-hela-min-kroppså talar vi om smärta här. 

Det ska bli mycket intressant att se vad som finns kvar av mig efter att morgondagens Core- pass är genomfört och avslutat. Gud hjälpe mig.


Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards