Alla inlägg den 28 mars 2011

Av julia♥ - 28 mars 2011 21:30

Svenska rapporten är färdigskriven nu, tillslut, efter många suckar och skrivkramp är den äntligen klar. Skönt!


Hoppar i säng nu och förhoppningsvis vänat en god natts sömn även inatt.


I morgon väntar nationella prov i engelska vilket inte känns allt för frestande eftersom att min engelskalärare har dragit på sig magsjuka men endå ska vara närvarande.


Om hon smittar mig hoppar jag av engelskakursen! Skämt åsido. Godnatt.


Av julia♥ - 28 mars 2011 20:10

65 more years- Ron pope


Engelska lärare med magsjuka gjorde så att engelskalektionen blev inställd och resulterade i att vi fick sluta redan halv 3!


Drog med Linnéa, Hanna, Agnes, Frida, Ida och Sanna på lilla mari för att avnjuta en helt och ållet underbar kladdkaka! Vi hde hela övervåningen för oss själva och såg därför det som ett ypperligt tillfälle att prata av oss.

Vi kan prata vill jag lova. På både ut- och inandning!


När faten var tomma promenerade vi iväg tioll friskvårds för att plågas på ett svettigt core- pass. 


Ikväll måste jag ta tag i svenskan, för det bådar inte gott om jag ska fortsätta som jag gör nu.. Hejdå!

Av julia♥ - 28 mars 2011 07:30

Måndag idag, vilket som vanligt betyder sovmorgon i Julias värld!


Jag är helt och fullkomligt utvilad för ovanlighetens skull!

Gick och la mig klockan nio igår och sov till sju idag, med 10 timmars sömn i bagaget är jag nu redo att ta mig an dagens utmaningar.


Ovido - Quiz & Flashcards