Alla inlägg den 30 mars 2011

Av julia♥ - 30 mars 2011 19:44

Svenskan går trögt, här är fler bilder från gårdagens helt klart roligaste händelse.

Sanna och Frida har knäppt bilderna.


 


Av julia♥ - 30 mars 2011 19:26

Packade i morse ner mina nyinköpta älsklingsbyxor i väskan tillsammans med en sport-bh, skor och ett linne eftersom att jag tillsammans med mina flickor skulle iväg på ett svettigt s.p.y.c- pass efter skolan. 


Klockan nio ringde konsum-Tobias och efterlös extrajobb, och lite extra klirr i kassan är ju omöjligt att neka till!

Så jag skippade svetten på gymmet och tjänade pengar istället!

Helgrymt och i morgon invigs byxorna med core istället!



Tiggde skjuts hem från konsum med min mycket snälla pojkvän, tur att han tar sig tid att skjutsa hem mig när varken mor eller far orkar.. tack


Ni kan förmodligen gissa vad som står på mitt schema nu...

Svenska. hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards