Alla inlägg under mars 2011

Av julia♥ - 20 mars 2011 14:25

Snubblade in genom dörren för några minuter sen, jag har hängt i åbyn med Mattias sen i fredags därav mitt obefintliga updaterande. 

Vi har käkat pizza, somnat i soffan, skrattat, njutit av den varma vårsolen ute på en trapp, pussats, myst och kastat snö.


Jag har också hunnit bli facerape-ad ett antal gånger av ett par ligister till ungdomar..hehe


Idag är det söndag och jag är verkligen tvungen att börja skriva på inledningen till mitt svenska arbete eftersom att det ska vara inskickat innan i morgon. Är även tvungen att söka reda på svar till en miljon samhällsfrågor och göra klart spanskan.

Detta är vad jag kommer att syssla med denna dag. Hejdå!

   

Av julia♥ - 18 mars 2011 16:43

Mötte upp med Agnes, Linnéa och Hanna på kungsgrillen.

Sicken tur att jag är så fotogenisk!


Vi åt mat,


Hanna fick en present av Linnéa,

 

Vi gick på stan och minishoppade lite,

    Och sen hoppade jag på en buss hem igen!

En mycket trevlig förmiddag har jag haft och jag hoppas på att min kväll ska bli lika bra fastän inte en enda plan är inplanerad! 

Av julia♥ - 18 mars 2011 10:41

När föregående inlägg skrevs så låg jag i sängen, nyvaken och redo att ta mig an dagens utmaningar.


Efter att jag klickat på spara och publicera knappen, stängt av och lagt bort datorn så kröp jag ner under täcket igen. Vilket jag verkligen inte borde ha gjort.


Jag blev lat och bestämde mig för att sova vidare och kapitulera på träningsfronten idag. Jag tar 12-bussen in och käkar istället. Mycket mindre ansträngande!


Av julia♥ - 18 mars 2011 09:15

Jag har sovit underbart bra inatt!

 Jag är ledig från skolan och det är fredag, full pott!


Jag ska alldeles strax hoppa på 10.10 bussen mot skellefteå för att möta upp med tjejerna på gymmet, löpa ett tag där för att sen gå och käka lunch med dom!


Hanna fyller inte mindre än 17 bast idag så det ska firas med kungsgrillen!

Av julia♥ - 17 mars 2011 21:09

Inledde denna torsdag med sovmorgon vilket i stort sätt gjorde min dag.

Kom till skolan och hittade på bus med dessa flickor.

  

Promenerade (observera att vi gick och INTE åkte buss.) med Idakå som precis kommit hem från GranCanaria och var brun som en bränd köttbulle till friskvårds.       

Tränade Core till 17.40 och spenderade efter det 65 minuter av mitt liv med att sitta på bussgrillen och vänta på att påbörja min resa hem igen.

  

Nu är jag trött i kroppen och ser verkligen framemot att krypa i säng eftersom att någon powernap helt enkelt inte hanns med någon gång under dagens gång.


I morgon är jag helt ledig från skolan eftersom att både idrotten och spanskan är inställd. Så sovmorgon står på schemat även i morgon!! Livet leker.

Av julia♥ - 16 mars 2011 20:49

Kassa skoldatorer utan internet gjorde att samhällsen inte gick att genomföra, vi fick sluta en dryg timma tidigare än tänkt så vi använde våran nyvunna tid till att promenera iväg till Linnéa för att fika! När bullarna var slut styrde jag, Agnes och Linnéa kurs mot friskan medans Hanna, Sanna och Frida hoppade på sina bussar hem.


S.P.Y.C- en var en riktig utmaning idag!

Magen fick jobba för kung och fosterland för att klara av att genomföra övningarna.

Eftersom att jag redan sen igår hade fetaste träningsvärken någonsin skådad i mina stackars små- magmuskler/ armuskler/ rumpmuskler/ benmuskler/varenda-liten-muskel-i-hela-min-kroppså talar vi om smärta här. 

Det ska bli mycket intressant att se vad som finns kvar av mig efter att morgondagens Core- pass är genomfört och avslutat. Gud hjälpe mig.


Ovido - Quiz & Flashcards