Alla inlägg den 23 maj 2011

Av julia♥ - 23 maj 2011 20:32

Jag har haft en kalasfin helg bestående av en massa varm sol, biltvätt, pussar och tårta. Att jag har haft en jättebra helg har gjort att jag helt och totalt struntat i att göra mina läxor, ännu ett bevis på vilken galn gangsterunge jag är. Jag ångrar ingenting, men havet av svenska och engelskapapper har tagit över hela soffan som i nuläget kan förväxlas med en stor fet bok full med glosor, uppgifter och megamycket text.


Har mattenationella i morron, och samhälls efter det.

Slutar tjugo i tolv om jag inte har blivit senildement och missminner mig. 

Funderar på om jag rent utav skulle ta och packa ner ett par slickade träningsbyxor i väskan och pallra mig iväg till friskvårds och bränna fett som den hurtiga rättlevnadsmänniskan jag utger mig för att vara. Eller så lägger jag dötiden som blir över på en subwaylunch, kändes mer lockande att trycka en macka än att svettas. 


mjao

Ovido - Quiz & Flashcards