Alla inlägg den 31 maj 2011

Av julia♥ - 31 maj 2011 16:31

Svettades med Ida och Linnéa i, believe it or not, nästan en och en halv timma!

Helcoolt jag vet, för att återställa ordningen så käkade jag fetaste tårtbiten ever när jag kom hem. Så nu känns balansen i min kropp helt rätt igen! 


För stunden är himlen öppen och sparar minsann inte på krutet, eller ja, regnet... jag släppte precis in en dränkt katt men själv var jag smidig nog att hinna in före vattnet började att forsa ner. Julia- Regnet 1-0.


Tumblr_lk38xbneyo1qezn6io1_500_large

Av julia♥ - 31 maj 2011 10:33

En inte alls så plågsam svenska är avklarad, såg på film och sov i blå salen.

Nu har vi media och tidningen är klar, snart väntar käk.

Rosa fisk skall förtäras, lax med andra ord. Käkade det igår och på skolan brukar den vara torr. Det vattnas inte i munnen med andra ord.


Ska leka sportsmänniska och gå iväg och träna efter skolan, mitt friskvårdskort har legat och samlat damm alldeles för länge nu så en ändring är verkligen på sin plats.

Åker hem halv tre. Nice


 

Ovido - Quiz & Flashcards