Alla inlägg den 1 juni 2011

Av julia♥ - 1 juni 2011 18:27

Åkte iväg till Mattias igår kväll vilket slutade med att jag kraschade i hans säng och blev kvar i ett gult hus i åbyn under natten. Klockan ringde redan 5 i morse eftersom att någon av oss två tydligen har ett jobb som han är tvungen att vara på kvart i 6 så fanns det inte mycket annat att göra än att stiga upp. Men jag är inte sur över det inte!Drog iväg till la dentista klockan 8 och till min stora förvåning hade jag inte ett endaste litet hål i någon av gaddarna! Godis är alltså inte alls så dåligt för mig som vissa påstår...Skolan tog slut redan 1 och nu hänger vi hela högen hos Hanna med H, här ska vi bo tills på fredag då vi drar vidare mot Umeå stad. Ikväll väntas benvaxning, ögonfransfärgning, smoothies och nagellacksmålning. Vilka tjejer vi är.. Måste bara såhär i slutet av detta inte alls så ösiga inlägg få skryta över att det idag var jag som lagade mat här på Morögatan, en hederlig svennerätt var vad jag ställde fram på bordet till mina små stackars grisar. Kötbullar och makaroner är inte att underskatta, ingen gör makaroner som jag...

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards