Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

♥Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Av julia♥ - 7 juni 2011 20:20

Okeeeeeej, varmt och skönt ute innebär som ni är vana att bloggen torkar ihop en aning. Fick en väldigt elak kommentar av min kära vän Sanna där hon uppmanade mig att skriva några rader, och som den snälla människan jag faktiskt är har jag tänkt vara duktig och göra som hon bad mig. 


Som jag nämnde i det tidigare ytterst tråkiga iPad inlägget så hängde hela gänget hos Hanna på morön i onsdags. (Torsdags och fredags också för den delen.) 

Dessa tre dagar kan sammanfattas så här:

Veronica maggio på högsta volym, man tröttnar aldrig, dans och bara ben, altan, sol, sol, sol, nagellack, nyfiken granne, grill, vax, skratt och kärlek.

Gud vad jag älskar dessa flickebarn alltså, mitt sommarlov kunde inte ha börjat bättre!


Här har ni en bild på det ypperligt goda och delikata köttet som vi grillade med kallt annat än kärlek. Men gott blev det endå

Och som ni säkert redan har fattat är också denna bild snodd av Sanna!

 

Vad har hon mer hittat på den där julia nu under tiden hon inte har haft tid att hänga vid datorn undrar ni förmodligen inte nu.

Men bara för att jag är ledig i morron och kan vara uppe hur länge som helst och skriva på detta har jag tänkt dryga ut inläget med lite onödig information.


Fredag-lördag-söndag och måndag till och med spenderades i solen med Mattias.

Biltvätt, vattenkrig, pizza och film är ett par av de saker som vi hann med. 


Tisdag, alltså idag- Hängde på skolan från 9 och slutade 10, drog mot älven och solade med Sanna, Frida, Ida och Agge i timmar. Brände mig för första gången på huuuuuuuur många år som helst och nu är min bröstkorg skrämmande lik en kokad kräfta. Prisa gudarna för aloeveran. 


Såg snygga par gå på balen och käkade en sybwaymacka, det var nice. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards