Alla inlägg den 12 juni 2011

Av julia♥ - 12 juni 2011 20:47

Okej mina kära vänner, nu är jag inte längre på drift och villovägar utan befinner mig nu hemma i mitt röda hus och kan därför ge en lite mindre torr updatering angående min skolavslutningskväll!


Vi gör en enkel och snabb sammanfattning av torsdagskvällen eftersom att det brinner en aning i knutarna just nu. Har satt som mål att hoppa i säng om sju minuter, alltså klockan 9, eftersom att jag ska jobba halv 8 i morron och skulle vilja njuta av en låååååång natts sömn.. 


Avslutning i a-torps aulan klockan 10, estetarna sjöng och vi var glada!

Drog iväg till Hanna och bytte kläder, moppade till ica för att shoppa sallad och mötte efter det upp klassen bestående av 30 råsnygga brudar hos Linnéa.


Vi spelade kubb, käkade sallad, skrattade och hade den bästa kvällen ever.

              Min kamera är död eftersom att min laddare har smält och jag är för snål för att köpa en ny. Därför snor jag bilder av mina kära klasskompisar, denna gång- till er stora förvåning är dessa inte snodda av Sanna. Nu står Linnéa och Rebecka för bilderna!

Ovido - Quiz & Flashcards