Alla inlägg den 21 juni 2011

Av julia♥ - 21 juni 2011 19:46

Jag har jobbat idag, från 8 i morse tills för två timmar sedan, till klockan 18 alltså.

Jag är trött som ett djur och mina ben njuter fullt ut av att få ligga livlösa i soffan, i morron väntar ännu en dags slit i den gröna skjortan. Luktar pengar!


Idag är det den 21 juni, det betyder att jag och Mattias idag har varit tillsammans i ett år, borträknat ett smärre förståndshandikapp från hans sida, såklart!


Jag skulle vilja säga att solen skiner på våran dag och att allt är frid och fröjd, men så förefaller det sig inte vara. Det regnar och jag har nästan inte hört ett ord från honom idag, han har iof nästan inte hört ett ord från mig heller men det spelar ingen roll. Jag är trött efter en hel dags slavande vilket han också förmodligen är, så vi är förlåtna båda två, jag får tigga mig en puss i morron istället!


Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards