Alla inlägg den 29 juni 2011

Av julia♥ - 29 juni 2011 21:26

Det har varit varmt idag, 33 grader som högst för att vara exakt. 

Vaknade upp hos Mattias klockan 4 i morse när han skulle iväg och jobba, fick erbjudande om att ligga kvar och sova eftersom att jag var ledig idag men jag nekade, steg upp och åkte hem med honom.


Vaknade en annan gång  klockan 11, då i min egen säng. 

Drog iväg till långan där hela burträsk befann sig, solade och lapade sol tillsammans med en massa fina människor.. Brände mig på skinkan och axeln, men annars gjorde sig ginger-genen inte påmind.


Jag bar detta linne idag, det minst varma jag kunde hitta. Fint är det med

Åkte och badade med Mattias i stugan efter att vi båda två hade käkat och blivit mätta, han skrek som en flicka när vågorna var vilda, jag skrattade åt honom och sen la vi oss i solen. Käkade en mjukglass också förresten. På hans bekostnad, standard.


En mycket superb dag med andra ord! 

Ovido - Quiz & Flashcards