Alla inlägg den 30 juni 2011

Av julia♥ - 30 juni 2011 20:44

Yrade i nattmössan i föregående inlägg, det är torsdag idag. Alltså jobbade jag till 5 och inte till 6. Ursäkta mig om jag lett någon av er på villovägar.


Har dött av värmeslag idag, flera gånger.

Är det något som jag är urusel på så är det nog på att dricka vatten, att min kropp inte är mer uttorkad än vad den är förefaller sig vara ett ganska perfekt mysterium.


Mitt minimala intag av vatten har idag fått huvudvärk och yrsel som konsekvenser, skyll dig själv sa pappa till ungen som kissade i byxan. 


800 grader överallt idag, inne som ute, bortsätt från lillebrors rum, där är det kallt och jag överväger att sova där inatt.


Tvingar mig själv att äta glass för att bli kallare, stackars mig.. Eller nej, smarrigt!  

Ovido - Quiz & Flashcards