Alla inlägg under juni 2011

Av julia♥ - 18 juni 2011 16:45






Skulle ha pallrat mig iväg till stan i morse förr att möta upp med kvinnan på bilden (tycker att ni borde känna igen sanna, men jag förklarar för säkerhets skull för er att det är sanna som pryder bilden.) och Agnes för att springa runt i parken och ta en miljon underbara och löjligt fina bilder, men det blev inget av. En annan ledig dag får användas till det istället!



Vaknade upp i ett kvavt och varmt rum hos Mattias i morse, håvade in vuxenpoäng när jag sydde fast en knapp på hans byxor och sa sen hejdå när han drog iväg på företagsparty! 


Har sedan dess legat i solen och sovit samt jobbat på sommarbrännan.

Two in one lixom. Katching


Av julia♥ - 16 juni 2011 17:26

Var busig och berättade aldrig för er kära läsare att jag smet iväg till skellefteå igår för att hänga med Linn över natten. Tro det eller ej så var det enda jag handlade på dessa två dagar i den stora staden ett solpuder och glass, för bussbiljetten hem räknas inte.. Detta trots att jag hade plånkan överfull med pengar, helt olikt mig.


Däremot beställde jag nu när jag kom hem i stort sätt varenda plagg som fanns från hm's hemsida, längtar som en dåre efter det paketet, min garderob kommer att få nytt liv!!!


Sen har jag målat mina naglar i ett nagellack som jag köpte för några veckor sedan, jag älskar det och ni borde köpa det allihopa. Jag känner mig somrig och jättesnygg. Ville bara berätta det.

Av julia♥ - 14 juni 2011 16:10

Ett brev väntade på mig när jag kom hem, ett lönebesked, i'm a free bitch baby!

Klirr i kassan, solen skiner igen och nu ska jag sova ett tag.


Tumblr_lmq0kkdnjc1qie2v6o1_500_large

weheartit-

Av julia♥ - 14 juni 2011 11:41

Det blev ändrade planer och jag tjänade mig 4 timmar extra idag, jobbar till 3 idag istället så för stunden är jag bara hemma på lunch.


Jag känner mig låtsasmogen, sitter och käkar micropasta som vägrade bli varm vid köksbordet med norran i knäet och datorn med sommardunk på bordet. Tjänar vuxenpoäng för att jag är hemma på lunch, läser norran och för att jag utan att gråta glatt tackade ja till extratimmarna. Låtsas för att jag käkar micromat, för att jag ska cykla tillbaka till konsum och slutligen för att jag bara läser serierna i norran. ... ehm,, och för att jag ska använda de sista 20 minuterna till att powernapa.


37651_135910956446112_132290533474821_161124_2588881_n_large

Av julia♥ - 14 juni 2011 06:35

Det är sommar vilket gör att det är alldeles för ljust i mitt rum på nätterna, varmt är det också och det gör att jag inte sover lika bra som jag brukar göra i min alldeles för stora säng.


Igår hade jag brottom iväg till jobbet på morgonen så jag ställde klockan idag en halvtimma tidigare, helsmart i teorin men visade sig vara onödigt i praktiken.

Jag blev idag färdig på en kvart, vilket innbär att jag nu sitter här med 50 hela minuter att slå ihjäl. Blir en lång frukost idag!


Sen vill jag bara så här på slutet tillägga att bästa Linnéa drar till grekland idag, hoppas att det regnar hela tiden och att du är vit som ett lakan när du kommer hem... Nej, skämt åsido. HOPPAS ATT DU PASSAR PÅ ATT LEVA SOM EN KUNG OCH KÄKA EN MASSA FETAAAA, för jag har hört att det är sånt man sysslar med på grekland.

Skapa flashcards