Alla inlägg den 4 juli 2011

Av julia♥ - 4 juli 2011 20:54

Nu mina damer och män, har jag äntligen och tillslut lyckats att ta mig hem från konsums lokaler. Det har varit en tuff och hård kväll idag.

Massor med folk oavbrutet, hela tiden.


Jag hinner bli så less på att upprepa samma saker hela tiden när jag sitter i kassan, varierar mellan hejhej, hejsan och hallå som hälsningsfraser och efter det följer "på summan?" och "Vill du ha kvittot?". För dom gamla tanterna lyder oftast "Har du medlemskort", "Fel väg, vänd kortet andra hållet", "Du får nog dra det en gång till, du var för snabb" och slutligen "Du glömde saltet!!!!" Jag är så trött på min egen röst.


Hoppas på att morgondagen har något roligare att bjuda på!


261910_2098425430255_1533962548_2304012_5955779_n_large

Inte för att bilden har något med inlägget att göra, jag är bara fett avundsjuk på Frida som har denna lilla varelse i huset, hennes bild också förresten.


Jag ska nu stoppa in båda mina armar i vårat välfyllda skafferi och dra ut allt det goda jag kan hitta, sätta mig i soffan och frossa i socker sedan borsta tänderna och hoppa i säng, börjar 08.00 i morgon så bäst att lägga sig i tid!

Ovido - Quiz & Flashcards