Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av julia♥ - 13 augusti 2011 18:41

Kräftkäkandet blev senarelagt och flyttat till klockan sju.

Mor, far och lillebror har tänkt cykla till Tobbes.

Jag tigger skjuts med Mattias. Inte för att jag är lat. Men för att han är snäll. Oftast!


Av julia♥ - 13 augusti 2011 17:04

Har tvättat håret. Tyckte inte att det var så smutsigt egentligen utan jag gjorde det mest bara för sakens skull. Nu så här i efterhand när mitt hår är strålande rent så ser jag en viss skillnad, ja. Kanske var det ganska smutsigt endå.

Åker till Olivia klockan sex med kräftfiskargänget. Ikväll ska dom käkas. Dom röda.


Av julia♥ - 13 augusti 2011 15:15

Åkte iväg till stugan halv sex. Det var varmt och skönt. Lapade sol i mina dr.denims

Klockan 6 flög vi i båten allihop och slängde i burarna.Tobbe åkte i en annan båt och hittade en ensam kräfta. Han glömde örhänget hemma så han slog två flugor i en smäll och hängde den i örat. SnyggtJag gjorde tummen upp till solen. Och väntade sen i två timmar för att få åka ut och vittja.

Team mitt lag fick inte en enda kräftar på de tio burar vi la ut, men de som åkte i den andra båten fick över 130 stycken så tur var väl det. Kräftor blir det alltså att äta ikväll i år också!

Av julia♥ - 13 augusti 2011 14:21

     

Ovido - Quiz & Flashcards