Alla inlägg under augusti 2011

Av julia♥ - 11 augusti 2011 16:07

Om fem stackars dagar hoppar jag som ni redan vet på ett flygplan på luleå flygplats som kommer att ta mig och Hanna till solen i turkiet. 

Hade tänkt börja packa väskan idag men sen började pippi lånstrump på tv så jag gör det i morgon iställlet. För att jag tycker om att packa i tid. Då glömmer man mindre.


Jag har nästan inte tänkt ta med mig någonting tror jag. Solskydd och en bikini. Eller 3.

Hem därifrån har jag tänkt ha med mig mer. En miljon snygga ringar skall inhandlas. 

Och 30 par sockar. För dom var mycket billiga där. Har jag hört. Ryktesvägen.

Av julia♥ - 11 augusti 2011 11:00

Ni vet sånna dagar när man stiger upp och går och lägger sig två gånger?

Eller ni kanske inte vet förresten.


När man på kvällen cyklar iväg till ett gult hus och delar täcke med en annan kropp.
För att sen vakna av att väckarklockan spelar shinedown klockan 6.
Hoppa in i en bil och bli lämnad hemma på trappen när han åker till jobbet.
Käka frukost. Borsta tänderna. Och hoppa i säng igen. 
Nu dock i en mycket kall och tom säng. 
Men endå somna. Och sen stiga upp fyra timmar senare.

Ni vet det?

Det gillar jag.

Av julia♥ - 10 augusti 2011 20:56

Jag har nu äntligen slitit klart.
Kändes aldrig som att dagarna skulle ta slut men bevisligen så gjorde dom det.
Nu har jag 6 lediga dagar att se framemot här i Sverige innan jag drar vidare till nya betesmarker på varmare breddgrader!
Känns skönt som ni förstår.


Tar cykeln till Mattias nu. Älskade onsdag.

Av julia♥ - 9 augusti 2011 20:56

Sen skulle jag även vilja sova bredvid en varm kropp inatt. Tack  

Av julia♥ - 9 augusti 2011 19:56

Detta kan ha varit sämsta dagen på länge.

Kunde aldrig somna igår vilket resulterade i att jag blev förbannad när klockan ringde i morse.

Satte mig på cykeln och började att trampa iväg mot jobbet men efter en sisådär 100 meter så gick cykeln sönder så jag fick lov att vända hem och tigga skjuts till jobbet istället.


Väl på plats så avanserade jag genom att först köra fast en påse med tacokrydda i kassabandet och som ett slutligt misslyckande så tappade jag även ett 6-pack med pripps blå rakt ner i golvet. Fick skura öl i en kvart och butiken stank tills jag gick hem. Skitdag.

Av julia♥ - 9 augusti 2011 07:00


Jobbar till sex. I morgon är min sista dag på konsum, då jobbar jag till åtta.

Ikväll ska jag paddla kanot i bävervatten med Mattias, fast det vet han inte om än. 

Smider planer i smyg. Busigt av mig

Av julia♥ - 8 augusti 2011 20:18

Eller misslyckad plastikoperation. Avgör själva

Teknik lyckas för ofta med att få mig att känna mig som en idiot

Av julia♥ - 8 augusti 2011 17:15

Somnade i en kram igår, blev kramad hela natten och vaknade i morse upp i armarna på pojken som alltid nämns. Fick en puss på axeln och hela kroppen log.


359564-7-1308154295308_largeMina naglar har varit rosa ända sen i maj, jag är inte ens less dom än.

Härligt rosa är dom,  man blir glad förstår ni, av det rosa. 

Ovido - Quiz & Flashcards