Alla inlägg under augusti 2011

Av julia♥ - 8 augusti 2011 13:57

Hittade sladden till kameran jag använde på trästock, tänkte slänga upp ett par av bilderna redan nu bara som plåster på såren!


   

Agnes sa det: Två tummar upp!!

Av julia♥ - 7 augusti 2011 21:29

Jag ska vara ärlig med er, mina mycket arga men dock ändå underhållande läsare, jag jobbar inte lika mycket som förut längre så jag kan inte skylla på att den magra updateringen beror på att jag svettas och sliter.

Skyller heller inte ifrån mig och säger att jag använder all min lediga tid till att hitta på bus med mina galna brudar, utan jag ligger mest på soffan och käkar chips.

Med datorn endast ett par meter ifrån mig varje dag, ändå har jag faktiskt inte öppnat och startat den en enda gång sen sist jag skrev.


Denna kväll sköljde dock en våg med energi över mig och jag busbloggar nu från Mattias superdator, passar på nu när han ändå är nere och kokar ris.


I morgon är det måndag och någons (läs: Mattias) semester tar slut (moahaha), jag är ledig och ska spendera min lediga dag på hästryggen!!!


På tisdag nästa vecka så sitter jag på ett flygplan mot turkiet tillsammans med bruden till vänster i bilden!!!

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards