Alla inlägg den 9 maj 2011

Av julia♥ - 9 maj 2011 17:37

Och på tal om ingenting så måste jag tillägga att jag blev överfallen av en galen stalker i matan idag. Ja, helt otroligt jag vet! Jag satt glatt och knaprade på de torra små fiskpinnarna när en journalist från norran dyker upp från ingenstans och ber om att få knäppa en bild på mitt snygga nylle. Godhjärtad som jag är så lät jag den stackaren genomföra sitt uppdrag! Blev även tvungen att svara på en fråga om skolmaten, jag sa att anderstorpsskolan fick pluspoäng endast idag för att det serverades aioli. Men andra ord kan ni vänta er en gode snygg bild på mig i tidningen någon dag framöver. (Om inte annat en väldigt lökig bild, bör tillägga att jag hade sprungit 2000 meter innan bilden togs... hehe, e.)




Ovido - Quiz & Flashcards